نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار چیست ؟ در این مقاله به تعریف نایلون حبابدار و کاربرد آن می پردازیم اما قبل از آن باید بدانیم که نایلون حبابدار چیست؟ و از چه موادی تهیه میشود؟

مواد تشکیل دهنده نایلون حبابدار چیست :

این کالا در اصل یک ورق نایلونی است جهت بسته بندی کالاهای دیگر استفاده میشود.این پلاستیک  با دارا بودن حباب های که از هوا پرشده است به عنوان یک محافظ عمل میکند و صدمات ضربه وارد شده را به حداقل می رساند.اگر تمایل به کسب اطلاعات درباره اینکه نایلون چیست ؟ دارید کلیک کنید.

از حبابدار چگونه استفاده کنیم؟

از حبابدار چگونه استفاده کنیم؟

یک سطح تمیز و صاف رو انتخاب کنید و پلاستیک حبابداری که معمولا به صورت رولی عرضه میشود را روی آن پهن کنید.آن را به گونه ای بی اندازید که سمت برجسته ی حباب رو به بیرون باشد این به این معنی است که زمانی که بسته را میچرخانید و چسب میزنید سمت پر باد زیر دستان شما باشد.دقت داشته باشید که بسته ی خود را محکم چسب کاری کنید و هرچه جنس شما شکننده تر و ترد است لایه های بیشتری را به دور آن بپیچانید.با این روش از شکستن و آسیب دیدن اجناس خود هنگام جابه جایی جلوگیری کنید.

دلیل استفاده از نایلون حبابدار چیست ؟

در سراسر جهان همیشه کالاهایی برای عرضه و تقاضا  وجود دارد و حمل و نقل جز لاینفک این روند محسوب میشود.مشتریان سفارشات خود رو ثبت کرده و روزها و حتی هفته ها صبر میکنند تا سفارشات خود را از باربری ، پست و یا دیگر شرکت های حمل و نقل تحویل بگیرند.بعد از طی مراحل ارسال زمانی که اجناس به دست مخاطبین میرسد اولین نکته ای مشتری را جذب میکند بسته بندی خوب و منظم کالا هست همچنین بعد از بازکردن بسته صحت و سلامت کالا مهم ترین امر قابل توجه است.

با بسته بندی با نایلون حبابدار کالای خود را بیمه کرده و با بسته بندی جذاب مشتری خود را راضی نگهدارید.

بسته بندی با نایلون حبابدار

با انجام این فرایند نه تنها فروش خود را چندین برابر کرده بلکه از هزینه های مرجوعی ، شکایت مشتریان و … جلوگیری میکنید.

مزایای استفاده از حبابدار؟

  • بهترین پوشش جهت جلوگیری از آسیب و ضربه.
  • دارای قابلیت استفاده مجدد تا چندین بار.
  • استفاده از آن در ابعاد کوچک تر زمانی که یک قسمت آن دیگر قابل استفاده نیست.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به کارتن.
  • استفاده به عنوان عایق درب و پنجره.
  • وزن سبک و انعطاف پذیری بسیار عالی.
  • محافظ گیاهان در زمان بارش برف و باران.

نایلون حبابدار از کجا بخریم؟

با توجه به تمامی مواردی که در نوشته ی بالا و مقاله 6 دلیل برای استفاده از نایلون حبابدار بیان کردیم سوال اصلی که مطرح میشود این است که نایلون حبابدار از کجا بخریم ؟

شاید شما فروشنده ی کالا باشید و بخواهید اجناس خود را بسته بندی کرده و به شرکت های حمل و نقل بسپارید و یا شاید صاحب یک گلخانه هستید که میخواهید فضای رشد گیاهان را عایق بندی کنید میتوانید نایلون حبابدار را همین الان خریداری کنید.

راهنمای خرید انواع پلاستیک حبابدار:

انواع پلاستیک حبابدار

حبابدار ها در عرض و طول های متنوعی قابل تولید هستند دقت داشته باشید که قبل از بسته بندی ابعاد کالای خود را اندازه گیری کنید و بعد حبابداری با عرض مناسب را برگزینید.این کار به شما کمک میکند که در استفاده از آن صرفه جویی کنید.اگر جهت بسته بندی حبابدار خریداری میکنید رول های که ریز تر هستند را انتخاب کنید و اگر مورد استفاده شما عایق بندی است حباب درشت ها را برگزنید.

 

رول حبابدار بخریم یا کیسه حبابدار؟

کیسه حبابدار

برای بسته بندی های کوچک با تیراژ بالا بهتر است از پاکت های حبابدار استفاده کنیم با این کار هم زمان کمتری را صرف بسته بندی خواهیم کرد و هم نایلون کمتری استفاده میشود به قول معروف پرتی کار کم میشوداما اگر میخواهید جابه جایی مانند اسباب کشی انجام دهید و یا اجناسی با جسه بزرگ مانند آینه ، شیشه ، ویترین ، کمد و …. را بسته بندی کنید حتما رول حبابدار خریداری کنید.

 

فروشگاه اینترنتی پلاستلون مرکز فروش نایلون حبابدار در تهران با ارائه بهترین خدمات در زمینه تولید و توزیع انواع نایلون حبابدار و پاکت حبابدار با کیفیت بالا و ارزان ترین قیمت نایلون حبابدر است که تمامی محصولات را در سریع ترین زمان ممکن به اقسانقاط کشور ارسال میکند و با تضمین اصالت کالا و ضمانت دریافت مرجوعی در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز بهترین خدمات را در زمینه فروش انواع محصولات نایلونی را فراهم ساخته.در صورت ثبت سفارش نایلون حبابدار کلیک کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش چاپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.